• Rozszerzenie gwarancji Latitude 9410 2in1, 9330 2in1, 9440 2in1, 9450 2in1, 7350 Detachable 3Y ProSupport>5Y ProSupport Plus

Symbol: 890-BLSJ/L9SM9C_3PS5PSP
Rodzaj On-Site (Naprawa na miejscu)
Czas trwania 5 lat
Brak towaru
1200.05
Wpisz swój adres e-mail
Wysyłka w ciągu 3 dni
Cena przesyłki 0
Kurier (Pobranie) 0
Odbiór osobisty 0
Kurier 0
Paczkomaty InPost 12
Poczta Polska 15
Poczta Polska (Pobranie) 20
Dostępność Brak towaru
Zostaw telefon

Wsparcie techniczne ProSupport dla rozwiązań klienckich
Oficjalne opisy poziomów wsparcia technicznego DellEMC dostępne są na stronie: https://www.dell.com/learn/pl/pl/plcorp1/service-contracts-support-services

Skrócona charakterystyka usługi:

  • Czas trwania wsparcia: od 1 do 5 lat od daty produkcji urządzenia (w zależności od produktu)
  • Czas reakcji serwisu to następny dzień roboczy (Next Business Day) od momentu zakończenia zdalnej diagnostyki urządzenia i przyjęcia zgłoszenia serwisowego przez konsultanta DellEMC.
  • Naprawy realizowane zdalnie lub na miejscu w siedzibie Klienta (dostępny jest 4-godzinny czas reakcji dla wybranych stacjonarnych komputerów DellEMC)
  • Zgłoszenia usterek: przyjmowane przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku
  • Wsparcie świadczone przez wykwalifikowaną kadrę Konsultantów i Inżynierów Technicznych DellEMC
  • Wsparcie Resolution Managera (RM) w przypadku eskalacji zgłoszenia serwisowego
  • Wsparcie techniczne dla oprogramowania zakupionego z urządzeniem oraz wsparcie rozwiązań innych producentów (best effort)
  • Aktywne monitorowanie sprzętu, automatyczne wykrywanie usterek, zdalne raportowanie oraz tworzenie zgłoszeń serwisowych za pomocą oprogramowania Support Assist
  • Samodzielne diagnozowanie urządzeń i zamawianie części przez portal www.techdirect.dell.com (wymagane jest ukończenie bezpłatnych szkoleń oraz egzaminów w portalu Tech Direct)

Do wsparcia typu ProSupport dostępne są dodatkowe usługi (oferowane za dodatkową opłatą) np.:

  • Zachowaj Swój Dysk Twardy (Keep Your Hard Drive)
  • Ubezpieczenie od Przypadkowych Uszkodzeń (Accidental Damage)
  • Rozszerzone usługi serwisowe baterii (Extended Battery Service)
Informacje o produkcie
Czas trwania 5 lat
Rodzaj On-Site (Naprawa na miejscu)
Gwarancja bazowa 3 lata NBD
Czas reakcji Next-Business-Day
Godziny zgłoszeń (dni x godziny) 7 x 24
Pasuje do
  • Latitude 9410 2-in-1
  • Latitude 9330 2in1
  • Latitude 9440 2in1
  • Latitude 9450 2-in-1
  • Latitude 7350 Detachable
Oznaczenia image