• Rozszerzenie gwarancji Latitude 5xxx 3Y ProSupport>3Y ProSupport Plus

Symbol: 890-BLTD/L5SL5_3PS3PSP
Rodzaj On-Site (Naprawa na miejscu)
Czas trwania 3 lata
Brak towaru
175.59
Wpisz swój adres e-mail
Wysyłka w ciągu 3 dni
Cena przesyłki 12
Odbiór osobisty 0
Paczkomaty InPost 12
Poczta Polska 15
Poczta Polska (Pobranie) 20
Kurier (Pobranie) 20
Kurier 35
Dostępność Brak towaru
Zostaw telefon

Wsparcie techniczne ProSupport dla rozwiązań klienckich
Oficjalne opisy poziomów wsparcia technicznego DellEMC dostępne są na stronie: https://www.dell.com/learn/pl/pl/plcorp1/service-contracts-support-services

Skrócona charakterystyka usługi:

  • Czas trwania wsparcia: od 1 do 5 lat od daty produkcji urządzenia (w zależności od produktu)
  • Czas reakcji serwisu to następny dzień roboczy (Next Business Day) od momentu zakończenia zdalnej diagnostyki urządzenia i przyjęcia zgłoszenia serwisowego przez konsultanta DellEMC.
  • Naprawy realizowane zdalnie lub na miejscu w siedzibie Klienta (dostępny jest 4-godzinny czas reakcji dla wybranych stacjonarnych komputerów DellEMC)
  • Zgłoszenia usterek: przyjmowane przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku
  • Wsparcie świadczone przez wykwalifikowaną kadrę Konsultantów i Inżynierów Technicznych DellEMC
  • Wsparcie Resolution Managera (RM) w przypadku eskalacji zgłoszenia serwisowego
  • Wsparcie techniczne dla oprogramowania zakupionego z urządzeniem oraz wsparcie rozwiązań innych producentów (best effort)
  • Aktywne monitorowanie sprzętu, automatyczne wykrywanie usterek, zdalne raportowanie oraz tworzenie zgłoszeń serwisowych za pomocą oprogramowania Support Assist
  • Samodzielne diagnozowanie urządzeń i zamawianie części przez portal www.techdirect.dell.com (wymagane jest ukończenie bezpłatnych szkoleń oraz egzaminów w portalu Tech Direct)

Do wsparcia typu ProSupport dostępne są dodatkowe usługi (oferowane za dodatkową opłatą) np.:

  • Zachowaj Swój Dysk Twardy (Keep Your Hard Drive)
  • Ubezpieczenie od Przypadkowych Uszkodzeń (Accidental Damage)
  • Rozszerzone usługi serwisowe baterii (Extended Battery Service)
Informacje o produkcie
Czas trwania 3 lata
Rodzaj On-Site (Naprawa na miejscu)
Gwarancja bazowa 3 lata NBD
Czas reakcji Next-Business-Day
Godziny zgłoszeń (dni x godziny) 7 x 24
Pasuje do
  • Latitude 5300
  • Latitude 5300 2-in-1
  • Latitude 5310
  • Latitude 5310 2-in-1
  • Latitude 5400
  • Latitude 5401
  • Latitude 5410
  • Latitude 5411
  • Latitude 5500
  • Latitude 5501
  • Latitude 5510
  • Latitude 5511
  • Latitude 5320
  • Latitude 5420
  • Latitude 5520
  • Latitude 5320
  • Latitude 5421
  • Latitude 5521
  • Latitude 5431
  • Latitude 5531
  • Latitude 5330
  • Latitude 5430
  • Latitude 5530
  • Latitude 5340
  • Latitude 5440
  • Latitude 5540
  • Latitude 3445 Chromebook
  • Latitude 5350
  • Latitude 5450
  • Latitude 5550
Oznaczenia image